Translate

2013. január 18., péntek

Díj :)

Sziasztok!
Amikor kiderült, hogy kaptam egy díjat ... , hogyan is fogalmazzak "nagyon örültem" és még akkor szépen írtam le a reakciómat. :)
Szeretném megköszönni Klau-nak.! :) Aki nekem adta ezt a díjat. Tényleg furcsa érzés, de nagyon örülök neki :) !


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)



1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? 
A család általában Mimi-nek hív, a barátaim pedig Petrának, de volt már, hogy Tepra is voltam. 
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Beyonce Halo című dalát mindig könnyes szemmel hallgatom végig (nem tudom miért) ….
3. Félsz a sötétben?
Igen, nagyon. Sőt még annál is jobban. Esténként, például ha mondjuk WC-re kell mennem minden lámpát felkapcsolok a házban, csak hogy ne kapjak frászt.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Sorolhatnám szerintem napokig, de talán egy ami nagyon megmaradt a fejemben. Az iskolából mentünk hazafelé, és tél volt. Az úton a hó fel volt olvadva és olyan cipő volt rajtam aminek a talpa nagyon csúszott. Szépen a fenekemre csücsültem, persze minden barátom rajtam röhögött, sőt világos nadrág volt rajtam …. mondanom sem kell elég furcsa volt a krémszínű nadrágon egy nagy barnás folt.
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Persze a környezetem felét már el is temettem :D !
7. Szerinted a péntek 13.-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Általában nekem mindig szerencsét hozott, de nem akarok rászólni.  
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Soroljam? …. Persze, hogy van.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Persze mindenki ezt mondaná, meg már lerágott csont, de másokon segítenék. Kutyamenhelyek, gyerekklinikák stb.
12. Szoktál álmodozni?
Minden nap minden percben.
13. Járnál Chace Crawford-dal?
Ez nem kérdés. Persze.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/ lány neveik?
Egy gyereket egy kisfiút és Benjamin-nak hívnák.
15. Adni vagy kapni jobb?
Adni.
16. Titkom:
Soroljam? Még 2014-ben is itt ülnénk.
17. Bakancslista:
Szeretnék egyszer eljutni London-ba. Szívesen körülutaznám a világot. Egyszer személyesen találkozni a One Directio-nal. És repülni. …. Egyenlőre ennyi. 

Akiknek pedig a díjat ajánlom:  



                                             Ma este új rész :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése