Translate

2013. június 5., szerda

Díj 4 :)

És igen már szinte bőgök örömömben itt a másik kis meglepetés ami ma fogadott! Mikor megláttam a második díjat azt hittem vicc! :) Nagyon szépen köszönöm HappyGirl-nek, hogy rám gondolt! :)

Szabályok:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat! 
Nagyon szépen köszönöm HappyGirl-nek a díjat, tényleg örülök neki és köszönöm a véleményét amit róllam írt! :)

2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a (feliratkozók) rendszeres olvasók száma!
Klau - elsőként mindenféleképpen te jutottál az eszembe, hisz nagyon sok mindent tanultam tőled, az elejétől kezdve olvastam a történetet és a mai napig imádom és téged is ahogy írsz :)
••Macy Claudia Morrow♥••- imádom a Harrys történeteket és ez az egyik kedvenc történetem, mindig alig várom, hogy olvashassam az új részeket, csak így tovább :)
Pixie's Stories - talán a te történeted az ami miatt belekezdtem az írásba. Nagyon szerettem olvasni az összes történeted és mai napig azon vagyok hogy egy ilyen írónak mint te nem szabad abbahagynia az írást remélem még olvashatom a történeteid! :)
Dasie's Life - nagyon tetszik a történeted, izgalmas és úgy minden tetszik benne nagyon ott van, :) sok sikert a folytatáshoz :)
 

2 megjegyzés:

  1. Ehez is gratu!
    Puszi Cézár

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Petra!
    És nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám. :)
    Nem hiszem, hogy elfogadhatom a díjat, hiszen már nem vagyok aktív blogger, de nagyon köszönöm a kedves szavaidat.
    puszillak
    Pixie

    VálaszTörlés