Translate

2013. június 5., szerda

Díj 3. :)

Sajnos mostanság sokkal kevesebb időm volt a bloggal foglalkozni mint ahogyan azt szerettem volna. Ma viszont volt egy kis időm és felkukkantottam mi újság erre az állam a padlón hevert.!
Nagyon szépen köszönöm Lillának a díjat amit nekem szánt! :)

Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább a díjat!
 
11 dolog magamról : 
1. Sokáig tart míg megtudok bízni egy emberben.
2. A barátaimmal szeretek sok időt tölteni bár néha az agyukra megyek a sok okoskodásommal.
3. Nagyon hamar megsértődök dolgokon még olyan apróságokon is amiken más "normális" ember elsiklana.
4. Imádok írni és mostanában egyre többet is olvasok, és így kezd a kedvenc idő töltéseim közé tartozni.
5. Szeretek túrázni, hegyet mászni.
6. Szeretnék eljutni London-ba a legjobb barátnőmmel.
7. Nagyon hisztis vagyok. :)
8. Szeretek segíteni ott ahol éppen csak tudok.
9. Imádok édességet enni a tévé előtt és órák hosszat semmit sem csinálni.
10. Szeretek tanulni bár nem minden tantárggyal vagyok kibékülve! :) 
11. Sokat álmodozom és gondolkodok egy adott dolgon.
 
Mi volt az első gondolatod, amikor felmerült benned az írás fogalma?
Bele gondoltam abba hogy mi lenne akkor, hogyha írnék/alkotnék valami olyasmit ami megragad valakiben ha egy emberben is de nyomot tudnék hagyni valakiben. 
Kivel osztod meg a titkaid? 
Legtöbbször a legjobb barátnőmmel! :) 
Hány történetet sikerült befejezned?
Eddig kettőt és nem sokára a harmadikat is.
Merítesz ötleteket a mindennapjaidból, történetedhez? 
Szinte minden pillanat valamilyen módon gondolkodásra tud bírni, pl: valaki ül a padon és csak olvas az is sok mindenben segíthet, a viselkedése a testtartása minden :)
Hány évesen kezdtél el írni? 
14
A szereplőid közül, van, aki hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, mint te?
Janel vicces ami azt hiszem rám illik próbál ott segíteni ahol tud ahogyan én is és nagyon bizonytalan pont úgy mint én. 
Mennyi idő volt a legtöbb, amit történetírással töltöttél?
5óra hossza, de már nem láttam nem hallottam :D
Mindennap foglalkozol a bloggal?
Változó nyári szünetben minden nap ha tehetem az iskolaidőszak már rizikósabb. 
Mi az, amit kritikus szemmel nézel egy blogon?
A kinézet, a képek és a színek. 
Van valami rigolyád, amire mindig figyelsz, amikor írsz?
Nem esetleg az hogy attól félek hogy az olvasó unalmasnak foglya találni így próbálok mindig valami érdekeset belecsempészni. 
Észre szoktad venni a helyesírási hibákat, ha, egy másik történetet olvasol?
Igen valamiért mindig kiszúrom. 
 
11 kérdés:
1. Egy fejezeted hány oldalas ? 
2. Mennyi időt töltesz az írással ? 
3. Szoktál e tanácsot kérni a barátaidtól ha elakadsz a történet folytatásával?
4.Amikor írsz esetleg szoktál e segítségképpen zenét hallgatni? 
5.Hány évesen kezdett el érdekelni a blog írás? 
6.Miért kinek az unszolására fogtél bele a blogolásba?
7.Gondolkodtál-e már azon, hogy esetleg felnőtt korodban kiadasd a történeteidet könyv formájában? 
8.Mennyi ideig írod a fejezeted formázással mindennel együtt?
9.Tanáraid tudnak-e arról, hogy blogolsz (gondolok itt nyelvtan irodalom szakos tanárokra) ?
10.A történeteid a saját tapasztalataidon keresztül írod meg vagy teljesen független dolog és még nem történt veled ilyen ?
11. Szívesen részt vennél e egy blog író gyűlésen? 
 
Akinek küldöm: 

2 megjegyzés: