Translate

2013. június 18., kedd

Figyelem !!!

Sziasztok!
Sajnos a hétvége úgy telt el hogy nem írtam meg a következő fejezetet és ezt tényleg nagyon sajnálom, de semmire nem volt időm :S Viszont ezen a héten mindenféleképpen hozom legkésőbb vasárnap!

A my-summer-story blog írója véleményezte a blogomat és a történetet amit ezúton is nagyon szépen köszönök :)

5 blog : http://teprablogja.blogspot.hu/

Kinézet : Nekem ami nagyon tetszik a kinézeten az a fejléc. Nagyon szépen van kidolgozva :)) A színe is jó, bár egy idő után bántja a szememet, de lehet hogy ez csak nálam van így!

Történet: Hibátlan, nem találtam egy hibát se. Ez nagyon jó! Beleolvastam a történetbe és nagyon tetszik :)
Látszik sokat dolgozol rajta, hogy jó legyen.

Összegzés:  Némi változtatás kell, de szuper a blog :)


Mégegyszer nagyon szépen köszönöm és dobpergést kérek kaptam még egy díjat :)
Nagyon szépen köszönöm HappyGirl-nek! :)
11 dolgot magamról:
1. Örülök hogy végre eljött a nyár!
2. Imádok sokáig aludni persze ez nem mindig sikerül :S
3. Nincs időm mostanság semmire
4. Hiányoznak az iskolai barátaim és sajnos is fogunk találkozni jó ideig
5. Ötös lettem kémiából ami nagy szó :D
6. Meleg van nagyon
7. Bikiniben sem lehet megmaradni a házban
8. Szeptemberben remélhetőleg elérem a 17-et :D
9. Semmilyen értelmes dolog nem jut eszembe amit ide le tudnék írni
10. Imádok olvasni :D Mostanában nagyon rá kattantam
11. Hiányzik az hogy folytassam a történetet de nem tudom sehogy sem elkezdeni mert valami vagy valaki mindig megzavar



11. Válasz:
1.Hajlandó lennél felvállalni magad az olvasóid előtt, hogy tessék ez a nevem, így nézek ki, itt lakom.. stb... ?
Szerintem e helyzettől függ ha valaki kíváncsi lenne rá akkor igen
2.Kutya vagy macska?
Kutya :)
3.Értékesnek tartod magad?
Nem igazán néha vannak dolgok amikor büszke vagyok magamra de ez nagyon ritkán van
4.Egy skálán ( 1-10 ) mennyire szeretsz olvasni?
10.
5. Szintén ezen a skálán mérve, mennyire szeretsz írni?
10.
6.Nyitott személyiség vagy, vagy csak az internet adta bátorsággal bírsz?
Szerintem eléggé nyitott a valóságban is van dolgokhoz bátorságom nem mindenhez de azért van
7.Mit tennél, ha elhagyna a legjobb barátod?
Először összeomlanék aztán megpróbálnám megtalálni az okát miért hagyott ott majd megpróbálnák kialakítani egy olyan környezetet amiben meg tudok lenni nélküle
8.Voltál már olyan részeg, hogy ne emlékezz az, az esti történtekre?
Volt már rá példa de talán egyszer vagy kétszer és akkor sem az volt hogy az egész estére ne emlékeztem volna csak néhány dolog kiesett
9.Szeretnél tetoválást?
Nem már nem
10.Hogyan jellemeznéd a saját történeted?
Szerelmes néha kicsit túl izgalmas de mindenféleképpen van értelme vagy lényege
11.Hol lennél cserediák?
Angliában (hol máshol :D )


11:Kérdés
1. Van-e legjobb barátod ?
2. Hogyan sikerült az év végi eredményed?
3. Mi leszel ha nagy leszel ?
4. Mióta írsz ?
5. Mész e valahova nyaralni?
6. Van - e testvéred?
7. Mennyire szeretsz írni ? És mit jelent neked az írás ?
8. Van e hobbid és ha van akkor mi az ?
9. Kedvenc zene ?
10. Van e példaképed ?
11. Kedvenc színésznő és színész ?

Akinek a díjat küldöm
http://onedirectionwithdasie.blogspot.hu/

1 megjegyzés:

  1. Szia Petra gratulálok a dìjhoz és izgalmakkal telve várom a fejezetet.
    Puszi Cézár!

    VálaszTörlés