Translate

2013. október 15., kedd

Díj 7. :)

Megkapta az oldal a 7. díjat! Nagyon szépen köszönöm Dasie-nek. Imádlak csajos. :)


Szabályok:
-Írj magadról 10 dolgot.
-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
-Tegyél fel te is 10 kérdést!
-Küldd tovább 10 embernek. (visszaküldeni nem lehet!

10 dolog rólam:
1. Imások írni, verset költeni és zeneszöveget írni. (bár az utóbbi még eléggé kezdetleges)
2. Amióta elkezdődött az iskola nincsen egy szabad percem és minden adandó lehetőséget kihasználok az alvásra.
3. Nagyon rosszul viselem az alváshiányt és olyan kedd szerda magasságában már szinte hárpia vagyok :)
4. Minden percben amikor csak tudok írok valamit a történeteim folytatásához akár ha egy szót is de úgy érzem le kell jegyeznem.
5. Zene mániás vagyok, minden szabad percemben zenét hallgatok mert megnyugtat ellazít és nagyon jól elaltat.
6. Szeretek kirándulni, nyaralni
7. Imádom az állatokat és a családban nem csak én vagyok ilyen beállítottságú
8. Hétfőn biológiaversenyre megyek amitől nagyon félek és ezt még szorozzátok meg 100-al
9. Eszméletlenül fáradt vagyok
10. Semmi más nem jutott eszembe :) kifogytam az ötletekből

Dasie kérdései:
Volt olyan pillanat, amire egész életedben emlékezni fogsz?
Most nem igazán jut eszembe semmi sem.
Van olyan ember az életedben aki mindig melletted áll? Ki az?
Persze a legjobb barátnőm Niki.
Volt már olyan hogy eltökélted magad hogy megcsinálsz valamit?
Minden héten vannak céljaim és vannak hosszú távúak is szerintem mindenkinek vannak.
Mi érdekel a legjobban az életben,világban?
A pszichológia.
Példaképed miben segít előre téged?
Nincsen példaképem.
Számodra mit jelent a sport?
Az egészséget. 
Milyen hatást vált ki belőled egy adott könyv, film?
Nagyon sok mindent ez a fajtájától függ.
Mi gátol meg abban, hogy csakis azt tehesd amit szeretnél?
A szüleim.
Mely az a tárgy, amit mindig magaddal hordasz?
A szerencsetollam az mindig nálam van akárhová megyek. 
Mit rejt a táskád?
Szerintem senki nem örülne ha most elkezdeném felsorolni szóval legyen annyi elég hogy sok mindent. 
 
Kérdéseim:
1.Van e kedvenc tantárgyad?
2.Van e kedvenc színészed és ha van akkor ki az?
3.Mi a kedvenc színed?
4.Hány éves vagy és mit tanulsz?
5.Van e kedvenc filmed?
6.Milyen stílusú zenéket hallgatsz?
7.Milyen főiskolára jelentkeznél/jársz?
8.Van e testvéred fiú vagy lány?
9.Milyen típusú embereket nem kedvelsz?
10. Mennyi ideig tart megírnod egy fejezetet?

Akinek küldöm :

2 megjegyzés: