Translate

2013. november 23., szombat


Drága olvasóim!
Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy mit is csináljak. Ahogyan észrevettem nem igazán volt érdeklődés az új történet iránt. Attól függetlenül, hogy kikötöttem azt, hogy csak akkor hozok új részt, hogyha kapok öt véleményt. Ez sajnos nem sikerült teljesíteni heteken keresztül sem. Nagyon szomorú vagyok és most is a sírás kerülget, de döntöttem. Abbahagyom a blogolást. Nem örökre, de kell egy kis idő, amíg minden leülepszik, és újra tudok úgy írni, hogy örülök, és nem fogom nyűgnek érezni ezt az egészet. Az új történet első részei le fognak kerülni. A kitartó szerelem természetesen folytatódik, de csak az én számomra. Talán hogyha elkezdem ismét a blogot felrakom, de még minden homályos számomra a jövőt illetően. Nagyon szépen köszönöm a kitartást és a bátorítást azoknak az embereknek, akik velem voltak ez idő alatt. Nagyon sokat jelent számomra, hogy ti mindig itt voltatok írtatok véleményt és örültetek egy-egy résznek. Sajnálom, hogyha valaki most csalódott, vagy haragszik rám. Egyetlen egy mentségem van, az elkeseredettség. Próbáltam minden kitalálni, hogy mindenkinek jó legyen, de minden próbálkozásom kudarcba fulladt. Szeretlek titeket és kitartás. Tudjátok, ha bezárul egy ajtó, akkor kinyílik egy másik. Nem tudom mit mondhatnék még ezért inkább engedjétek meg hogy egy idézettel és ez zenével búcsúzzam tőletek. 
Petra 
 
"Hiszek abban, hogy az embernek van egy magasabb küldetése, amit rábíztak. Értéknek azt tartom, ami ebből a világból olyan dolgot tud felmutatni, amely a bármikor érkező elmúlás pillanatával együtt nem enyészik el. Hiszem, hogy van, ami túléli az embert, van, ami túléli az írót. És ez nem minden esetben a könyve. Lehet, hogy egy mondata, lehet, hogy egy megérintő sugallata, ami egy másik emberben megfogan."
Jókai Anna




4 megjegyzés:

  1. Én nagyon sajnalom es remelem folytatod bar en nemreg talaltam ra
    Remelem folytatod :/
    *zsani*

    VálaszTörlés
  2. Szia Petra!
    Igazság szerint hibásnak érzem magam mert én sem írtam állandóan véleményt csak akkor amikor hangulatom volt. Nagyon sajnálom! Remélem, hogy még visszatérsz mert nagyon jó írónak tartalak. Sok ihletet, kitartást, és sok sikert a továbbiakban.
    Puszi Dóri

    VálaszTörlés
  3. Mihamarabb térj vissza!Kérek!
    Puszi Cézár!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól írsz!!! Imádom olvasni, egyszerűen fantasztikus!!! És szerintem mind ezt gondoljuk a történeteidről!!!:) lehet hogy valakik azér nem írtak kommentet az írásaidra, mer csak falták az oldalakat, és egyszerűen elvarázsoltad a sztoriaiddal... És lehet, ezér nem írtak véleményt, mer minél hamarabb akarták olvasni a következő részt... és én azokra gondolok akik nem rég kezdték el ezt olvasni:)
    Mi nagyon várjuk a következő történetet, mivel szeretjük olvasni amit írsz:) kérlek minél hamarabb gondold át az egészet, mert csomóan szeretünk téged és támogatunk.:)
    Puszi Cseni!;)

    VálaszTörlés