Translate

2013. augusztus 30., péntek

Díj 5. :)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Szerecsendiónak! :)

Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:

1.  Már nagyon várom, hogy elkezdődjön az iskola mert már nagyon hiányoznak az ottani barátaim.
2.  Szomorú vagyok, mert hétfőtől kezdve muszáj leszek korán kelni amit nagyon nem szeretek.
3.  Barna szemem van és azért nem szeretem mert őzikeszeműnek szoktak hívni.
4.  Kávéfüggő vagyok.
5.  Nincsen testvérem, de nem is hiányzik a legjobb barátnőm pótolja eszt a posztot! :)
6.  Félek az érettségitől ami nemsokára utol fog érni.
7.  Reménykedek benne hogy felvesznek arra az egyetemre ahova szeretnék menni. :)
8.  Hiányozni fognak azok a barátaim akik nem itt tanulnak ahol lakom hanem máshol és nem fogom őket látni csak nagyon ritkán.
9.  Napok óta éhezem egy kiadós történelem és biológia órára.
10. Nem szeretem a telet mert hideg.
11. Imádom a gyűrűket.


11 kérdésre a válasz :
1. Igazából is Petrának hívnak?
Igen az igazi nevem is Petra! :)
2. Mi vett rá arra, hogy írj?
Én is szerettem volna valami maradandót alkotni mint más írók.
3. Miért pont Jennifer Lawrence a női főszereplőd?
Két színésznő között vacilláltam, de az éhezők viadalában nyújtott alakítása miatt őt választottam.
4. Ezek szerint láttad az Éhezők viadalát?
Igen láttam.
5. Tetszett, és ha igen, akkor megnéznéd a második részét is?
Nagyon tetszett bár az eredeti könyve a Battle Royale sokkal izgalmasabb és természetesen sokkal durvább. Szívesen megnézem majd a második részét is.
6. Ki a kedvenc énekesed?
Nincsen kifejezetten kedvenc énekesem, de ha mondani kellene most hirtelen valakit akkor Ákos.
7. Szerinted mi a nyár slágere? Szereted?
A nyár slágere szerintem Avicii - Wake me up rongyosra hallgattam már ezt a számot.
8. Követed a divatot?
Általában igen de nem napról napra :)
9. Mire használod leginkább a számítógépet?
Szinte a laptopommal élek :) szóval nagyon sok mindenre.
10. Sok blogot olvasol?
Rengeteget!
11. Hogy találtál a blogomra?
Új történeteket keresgéltem és valahogy itt lyukadtam ki. :)

11 kérdésem :
1. Hány éves vagy?
2. Melyik a kedvenc sorozatod?
3. Mi leszel ha nagy leszel?
4. Mi hozza az ihletet az írásánál?
5. Kedvenc bandád?
6. Kedvenc idézet?
7. Várod e az iskolát és ez mennyire hátráltat az írásban?
8. Hány órát töltesz naponta a gép előtt?
9. Milyen színű a szemed és a hajad?
10. Hánykor szoktál kelni iskolaidőben?
11. Szereted a One Direction-t és írd le miért igen vagy miért nem?

Akiknek küldöm:
Dasie 
Klau
Inspire
Diana
••Macy Claudia Morrow♥••
Mia Kso


Alice


2 megjegyzés: